پروژه مهر در مدارس استان کرمانشاه اجرا می‌شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

جواد یاری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: مسئولان آموزش و پرورش استان کرمانشاه به منظور بازدید از برنامه‌های پروژه مهر از جمله مقدمات بازگشایی مدارس گروه‌های متعددی از کارشناسان را تشکیل داده که در روزهای 29 و 30 شهریور و یکم مهرماه در نواحی آموزش و پرورش استان حضور می‌یابند.

مسئول ستاد ثبت‌نام مدارس آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: در مدت مذکور تمام شهرستان‌ها، نواحی آن‌ها و مناطق آموزش و پرورش و اقدامات مدارس برای اجرای پروژه مهر مورد ارزیابی و نظارت قرار می‌گیرد.

یاری با اشاره به اینکه اولیای دانش‌آموزان را در یکم مهرماه به موقع در مدارس حاضر کنند افزود: اولیای دانش‌آموزان اطمینان داشته باشند که مسئولان آموزش و پرورش و مربیان دانش‌آموزان با تمام توان پذیرای حضور فرزندانشان در سال تحصیلی جدید هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در روز ورود شکوفه‌ها به مدارس در نظر گرفته شده است گفت: با وجود تلاش‌های اداره نوسازی مدارس و تکمیل پروژه‌های ساخت و تجهیز مدارس و انجام مکاتباتی با معاونت ریاست جمهوری، برخی از مدارس استان در دو گروه صبح و بعدازظهر فعالیت می‌کنند.

یاری فعال کردن گروه مخالف مدارس را به منظور اجرای برنامه‌های فوق برنامه از برنامه‌های دولت خواند و افزود: تاکنون برای اجرای برنامه‌های فوق برنامه امکانات استفاده از فضای مدارس در بعداز‌ظهرها مهیا نشده و در این‌ مورد از مسئولان امر انتظار مساعدت بیشتری می رود.

مسئول ستاد ثبت‌نام مدارس آموزش و پرورش استان کرمانشاه با قدردانی از ریاست اداره نوسازی مدارس استان عنوان کرد: افزایش تجهیزات مدارس و هنرستان‌ها و تجهیز، توسعه و به‌روزرسانی کارگاه‌ها مشارکت  مسئولان استانی را می‌طلبد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com